Klantcontact en gastvrijheid voor jouw onderneming
Hoe kun je (nog steeds) gastvrij zijn met in achtneming van alle Coronamaatregelen, hoe zorg je voor consumentenvertrouwen en waar liggen commerciële kansen?
CHATIQUETTE
Heel graag nodigen we je uit om middels de chat bij te dragen aan dit online event. We vragen je rekening te houden met het volgende:
- Gebruik de chat voornamelijk om vragen te stellen, niet om onderling en/of ‘off-topic’ discussies te voeren.
- De moderator van de organisatie is bevoegd om ongewenste discussies te verwijderen en/of personen van de chat uit te sluiten bij ongewenst gedrag.
Klantcontact en gastvrijheid

De uitzending
Dinsdag 23 juni jl. is er een webinar georganiseerd door Groningen City Club in samenwerking met Klik Company met als thema klantgerichtheid en gastvrijheid. Het webinar zit boordevol waardevolle tips om meteen toe te passen in de praktijk. En daarom delen we dit webinar graag met je. Je kunt niet meer interactief reageren en/of meedoen, maar het zit boordevol inspiratie.
Kijk het Webinar Klantgerichtheid en Gastvrijheid terug en pak je pen en papier er maar bij.
- Wat kun je juist wel doen in de 1,5 samenleving?
- Hoe win je het consumentenvertrouwen terug?
- Hoe kun klanten verleiden naar je winkel te komen?
- Wat laat je online zien zodat de consument weet dat het veilig winkelen is bij jou? En wat je te koop hebt!
- Welke Corona inhakers zijn er?
- Hoe zorg je samen met je collega ondernemers in de stad voor een sterk koopcentrum?
Alle tips en handige tools op een rij?
Download hier het overzicht
Download hier het overzicht